Min knäppa sömn!

Har varit så rysligt trött och håglös några dagar nu men tror det beror på min knäppa sömn eller rättare sagt brist på sömn och givetvis mina oregelbundna arbetstider.

Sover max 4 till 5 timmar varje natt. Vaknade faktiskt inte förrän vid halv 6 idag. Jag brukar ju vakna mellan 3,30 och 4,30 ändå är jag upp fram till kl. 23-24 på kvällen/natten.

Känner mig lite piggare idag och det är ju gött!
Jag ska bara ta det lugnt och gå och fixa lite här hemma idag och sitta ute i solen givetvis.

Jag har bestämt att jag ska bli bättre på att ta fler lediga dagar (två iaf)  i sträck eftersom jag lägger schemat själv kan jag styra det till en viss del.


Kommentarer
Postat av: JennyJenny

Gillade bilden, så ser jag ut när jag tvingar upp mig kl 5.30 för att gå en runda
Ha en bra dag
hälsningar Jenny

2008-04-24 @ 14:45:43
URL: http://jennyjensen82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0