Nya köksgardinerna är äntligen färdiga.

Hade en lång lista på allt jag skulle göra idag och jag har hunnit allt och lite till.
Skööööööööööönt!

Jag har äntligen fått upp den nya gardinerna i köket, tycker det blev mycket bättre än de andra gardinerna som jag aldrig kom överens med.

image207

image208

Sålde min nya taklampa (Nystanet) idag på Blocket  för den blev så stor över bordet tyckte både Linda och jag, men när jag fått upp de nya gardinerna blev den plötsligt mycket bättre. Då hade jag redan sålt den (skulle hämtas några timmar efteråt), men hade nog inte trivts med den riktigt ändå. Så nu blir det lampjakt igen.

Kanske den röda fjäderlampan jag bloggade om igår.

Jag har även fixat ihop den nya hatthyllan till hallen och ska få den lackad, service kallar jag det.

Det ända som jag inte gjort som jag verkligen behöver är att tvätta och städa bilen men hur kul är det?
(Fanns inte med på "att göra" listan). I morgon ska det ske (kanske).

Har även hunnit tvätta och spraya en ram som ska upp i köket ist. för den jag har nu, tycker den är lite stor.




Kommentarer
Postat av: Malin

superfint blev det! kram

2008-04-29 @ 00:17:56
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0