Nyss hemkommen!

Perfekt bokning jag fick idag. Började kl 15,00 och slutade inte förrän 23,00 men det har varit en givande och mysig kväll. Har arbetat på ett bostöd-team (BST).

Har promenerat mycket i det sköna eftermiddag och kvällsvädret samt varit social och haft mys hos olika brukare/vårdtagare. Kan det bli mycket bättre?

Det värsta är att man är pigg som mört när man kommer hem och har svårt att gå och lägga sej men vad gör det jag är ledig i morgon.
 
Ska fixa gardinerna och ev. köpa hallgolv. Samtidigt känner jag att det inte är panik nu med golvet för jag kommer att ha två helger fullbokade med jobb framöver.

Nästa helg ska jag jobba från 14,30 på fredag och inte gå av förrän måndag morgon kl 08,00 det ni!!!! Snacka om arbetspass.

Helgen där på (pingst) åker jag troligtvis iväg på fredag eftermiddag och kommer hem på söndagkvällen det också på ett arbetspass som är till duga.

Att jag tar de här passen är för att jag gillar dem jag arbetar hos då och det funkar bra.

Ska vara mer ledig i veckorna nu hade jag tänkt mej, får se om det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0