Ska det, ska det inte?

Huvudvärken håller i sej, nyser, river i halsen och känner mig inte i form idag heller.
Frågan är: Blir det en riktig förkylning eller ska det bara hålla på så här och bråka.

Det brukar hålla på så här för mej, inte bryta ut ordentligt. Ge mej en rejäl omgång så går det över sedan ist.
Tog ledigt idag men vi får se hur resten av veckan blir.

Vaknade faktiskt inte förrän vid kvart i 6 idag, är själv förvånad att jag sovit såååååååååå länge.

Har så mycket jag vill göra, tänkte faktiskt jag och Linda skulle lägga golvet i hennes rum nu när hon är arbetssökande.

Har inte frågat henne om hon vill hjälpa till men skam vore väl annars. Måste ju lära upp henne nu hur man renoverar/fixar hemma så hon kan det när hon flyttar.
Men hon säger väl som Dick sa: Du hjälper mej väl morsan? Du kan ju det där med tapetsering och lite fix.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Välkommen till förkylningsklubben. I fredags började mitt, fast bara att jag var deppig, arg, rastlös och helt slut i kroppen (hormonerna?) Efter en hetsig helg på jobbet så bröt mitt ut. Nu sitter jag här med svullen hals, nyser i ett, ögonen rinner och när jag pratar låter det som att jag svalt ett rivjärn. Som sagt, välkommen till klubben ;)

2008-04-09 @ 10:23:46
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0