Till hallen och lite mer.

Jag glömde bort att jag köpte detta på Village för ett par dagar sedan.
Filtkorgen ska jag ha i hallen att lägga solglasögon och annat krafs i som alltid blir liggandes på byrån annars.
Ska se om jag kan fjäska lite för "lack-proffset" att lacka även Lindas Malm-byrå vit. Hon blev lite avis på min.
"Fejkträden" ska nog sonen få för det är det ända som överlever där.......


image203

I morgon är jag ledig och ska äntligen få upp mina nysydda gardiner i köket, städa av lite, fixa sista listerna i Lindas rum, kanske även inköp av nytt hallgolv och material till ny klädhängare i hallen, hoppsan vad det blev mycket...... ledig dag????

Jag blev inspirerad av Malin att göra en egen klädhängare. Såg den när jag på Bolagret i Gällstad på påskafton men det var inte så aktuellt då.  Tycker den är jättesnygg och verkar smidig att göra själv. Jag tar nog en sväng till Beijers och köper material och får den tillsågad för jag är kass på att såga rakt. Där är det service som jag gärna betalar x-tra för. Blir ändå betydligt billigare än 359 kr.


Bild lånad från bolagret


Blir vädret fint så ställer jag in en del och sitter i trädgården ist. Projekten finns ju alltid kvar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0