Vem snickrar kvart i 9 en söndag???

Drömmer jag eller är det någon som snickrar vid kvart i 9 en söndag???

Hör långt borta att någon skriker: För iiiiiiiii helvete mamma!!!  Det var Linda som trodde det var jag som snickrade. 

Att jag är uppe tidigt och fixar här hemma kan jag köpa men aldrig i hela livet skulle jag snickra vid den tiden.
 
Det blev ganska snabbt tyst och jag somnade om och vaknade vid kvart över 11.
Jaha!  Nästan 3 timmar sov jag iaf efter att jobbat hela natten. Är något tung i skallen och känner mig inte i form, men det går väl över när jag fått dricka upp mitt kaffe.

Har inget inplanerat så jag kan bara ta det lugnt alltså en slappardag.

Hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0