Utmärkelser x 2 så attans kul!!!

Som jag skrev igår hade jag fått utmärkelser från två av mina många favoritbloggare som jag håller stenhård koll på genom bloggkoll. Halleluja för BLOGGKOLL!!! Utan den vore bloggandet inte lätt!!!

Det är
Dahlarna vars blogg jag bara inte kan slita mej ifrån, trevlig bloggare som alltid lämnar fina kommentarer, visar fina bilder, recept, inspirationsbilder, heminredning och en massa annat gillar denna blogg x-tra mycket för det är inte bara heminredning som gäller där.

Nästa fick jag av
Pyssla och syssla som skriver så mysigt och roligt och pysslar och står i.

Nu är det så att jag oxå ska skicka detta vidare till andra bloggare så jag har valt

Martina med bloggen
Skepparegatan med sin underbara blogg om heminredning och mer därtill, finns alltid nåt häftigt att läsa, flitig att lämna kommentarer är denna unga dam oxå.

Madde med bloggen
Älskade hem, denna veliga kvinna med sitt ständig inredningsdilemma ( du är så skön), får alltid roliga kommentarer och vi skämtar friskt med varandra. Go Girl!!!

Livet i byn som ständigt låter oss ta del av underbara läskande recept (sväller av att bara läsa dem) och inredning och lite av varje och som alltid lämna en kommentar.

Ann med bloggen
vardagiparadiset  som låter oss ta del av sitt liv nere i Thailand, börjar nog få lite hemlängtan till nya bostaden som ska fixas och som alltid lämnar roliga kommentarer.

Fröken fräken med bloggen 
tusenideer är nog den påhittigast människan jag vet. Ständigt på gång och hon skriver på ett härligt och rappt sätt.

Mirkajohanna med bloggen
Mirkajohanna som bor näst gårds mej mej, ung tjej som skrivet om inredning och sitt liv som ung mamma och ett frö till på väg.

Sandra med bloggen
hemochinredning som nu är i flyttar-tagen och som alltid fyndar på IKEA så man blir grön av avund.

Givetvis vill jag ge detta till alla bloggar som jag läser, så ni som inte finns med misströsta inte för jag gillar Era bloggar lika mycket annars hade jag inte läst dem och lämnat kommentarer.


Reglerna är följande, fast man behöver inte följa den slaviskt givetvis:

Det här är reglerna för utmärkelsen:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated





Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon på dig!

Jisses va morgonpigg du är!



Tusen tack för utmärkelsen, det värmer i värmen här;)



Tycker dock att bloggen inte riktigt är så som jag skulle vilja ha den. Den är ju lite mellan vardag, resa o inredning. Spretar åt alla håll just nu. Men det blir ju så för att "behaga" flera målgrupper.



Jo visst längtar jag hem. Fast jag längtar mest till att ha ngt att göra. Hade jag bara haft ett hus el. jobb så hade jag kanske inte längtat hem så mkt. Fast då hade det ju varit mitt hem här...hmmm.



Ja ja- i vilket fall som helst så tackar jag ödmjukast.



Skall strax duscha o sticka på återbesök av rotfyllningen. Nu är jag lite nervös o har lite ångest;(



kram o hoppas du har en trevligare dag framför dig!

2008-08-23 @ 07:09:29
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Grattis! va roligt :D

2008-08-23 @ 08:01:13
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Tusen tack för de rara orden och utmärkelsen :0)



Hoppas du får en fin helg, här i ödemarken blir det till att plocka lite inne och vattna ute efter en tung arbetsvecka.



~Livet i byn

2008-08-23 @ 09:22:56
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: dahlarna

TUSEN TACK snälla du, för de superfina orden om min blogg! Vad GLAD jag blev! Hoppas att du får en fantastiskt bra helg! KRAMSIAR!!!

2008-08-23 @ 10:11:03
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Mari; Åh det gillar jag med!! Kul med lite nostalgilåtar. Hihi, tur att du "fick" jobba nu då så du slappa klättra.



Grattis till utmärkelserna! Du får en av mig också nu. :) Din blogg är rolig att följa! Kram

2008-08-23 @ 10:18:33
Postat av: Martina

Tack snälla Mari, så glad jag blev. Just vad som behövs för en sjukling som ligger inne. Fast det spöregnar ute =)

Snällt skrivit om mig =)

TACK igen kram

2008-08-23 @ 11:41:10
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: madde

Du e väl för snäll....vilka jättegoa ord du skriver om mig....jag är jätteglad ska du veta..du är ju en av dom jag har mkt kontakt med :) KRAMIS

2008-08-23 @ 11:48:11
URL: http://alskadehem.blogg.se/
Postat av: jenny

grattis!!! förstår att du fick dom för du har en härlig blogg:-) Kram/jenny

2008-08-23 @ 15:48:13
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Grattis Grattis!

Vad roligt!

Kram Rebecka

2008-08-23 @ 16:30:51
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: madde

Du fick en av mig med såklart ;)

2008-08-23 @ 18:51:29
URL: http://alskadehem.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Åh, tackar så mycket för utmärkelsen! Ska lägga upp sedan även med motivering och hela baletten!! ;-)

Jag var faktiskt vaken redan kl 08 i morse efter som en jycke skulle inkvarteras.. jag, en lördag, klockan åtta, jojo!! ;-)Skumt med den försvunna kommentaren, det är tydligen en kommentartjuv i farten!

2008-08-23 @ 19:41:51
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Livet i byn

Svar: Ha-ha ja du kan ju prova annonsera på bloggen ;0) Bagare sökes... fniss!



Men dessa muffins var ju rätt nyttiga :0)



~Livet i byn

2008-08-23 @ 21:07:02
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0