Vem kan motstå dessa raringar??

Inte jag iaf när jag sprang på dessa små söta tomtar att sätta på flaskorna nu till jul.

Visst är det en perfekt present att sätta på en flaska man vill ge bort till någon?

Köpte dem på IEMS men vet inte vart man kan köpa dem annars. IEMS finns ju tyvärr inte på så många ställen. Tack och lov så har vi TVÅ st IEMS här i stan. Sicken lycka.....



Sen har sprayfärgen åkte fram här igen......var borta på stan en snabbis igår och sprang på nåt som jag verkligen ville ha men det var helt fel färg så nu är operation spraymålning igång igen. Just nu har projektet fått två lager primer/grundfärg.
Har inte bestämt vilken färg projektet ska ha ännu. rött, vitt eller svart det är frågan det.
Fast det går ju alltid spraya om smidigt om man vill byta sen.

Ska bli spännade att se resultatet eller hur?




På min lilla rundtur i lördags köpte jag de röda små vaserna på EKO och satt hyacinter i. Så nu har de hamnat bakom min Cultljustake (ja, ni läste rätt, Cult-trötta jag) på sideboardet.



Upptäckte för en stund sen att jag inte alls jobbar dag idag utan kväll och jag som för en gångs skull vaknade av att mobilens alarm gick igång, Vad tror ni Mari sa då??? Inte var det några vackra ord som for ur min mun precis. Ni vill nog inte veta.

Jaja. bara att gilla läget och blogga lite innan muskelfästet gör sej påmint.

Kommentarer
Postat av: Mirka

Vilka söta tomtar! Perfekt att ge bort i present ju! Jag var inne på Iems i fredags och det var ju mindre lyckat... man passar liksom inte riktigt med barnvagnen där inne. Då är ju A6 lättare... fast hade jag åkt dit hade jag väl fått slåss med folk istället.

2008-12-08 @ 08:55:05
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jag måste också köpa hyacinter. Det luktar ju jul! Vad roligt att du tyckte om min gran. :) Jag får ju min dos av det traditionella hemma hos mamma och pappa. Riktig gran med röda kulor och guldigt glitter. :) Men jag förstår att du gärna slipper barren. De hittar man ju lite överallt ett halvår senare... Ha en fin dag!

Kram

2008-12-08 @ 09:46:31
URL: http://femtioniokvadrat.blogg.se/
Postat av: Mia

Sprayfärg! Människa, sitter du aldrig ner o bara softar och ser på TV!! Din toka!



Kram Mia

2008-12-08 @ 11:53:54
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Linruz

Härliga tomtar att pimpa flaskorna med som man ska ge bort...Kram kram

2008-12-08 @ 18:42:08
URL: http://www.linruz.wordpress.com
Postat av: jenny

Vad tråkigt det där med muskelfästet.Du får se till att vila mycket och inte sitta så länge vid datorn.



Åh jag vill också ha hyacinter men sambon är allergisk så det går inte. Får njuta av alla bloggares fina istället:-)

De röda vaserna var jättefina och vilka söta tomtar:-)

Kram/jenny

2008-12-08 @ 18:52:09
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Zizzie

Ja det är ju inte min katt riktigt än så jag kan ju inte sterilisera henne förrän jag vet att han inte ska ha tillbaks henne. Men hon har det ju jättejobbigt och säkert mina stackars grannar också :P



Nu har vi bestämt att vi ska dit på torsdag och skriva och lämna handpenning, och knäppa lite kort ;)

2008-12-08 @ 20:21:51
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: dahlarna

Vad härligt att du har fått tillbaka lite Cult Design i ditt hem! Jag köpte fyra (!!!) nya ljuslyktor idag från Ccult! KOmmer nog på bloggen snart... Sååå fina! KRAMISAR!

2008-12-08 @ 23:07:59
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Ann

Visst är det irreterande när mobilen ringer.



Makens mobil har ringt sen tidig otta för alla hantverakre hörde av sig. Vi var helt groggy o fattade inte varför mobilen ringde.



Annars vaknar jag varje vardag 5.30 då svärfar går upp. Han pendlar lååååångt äter frukost precis där vi sover. Det tråkigag med "öppen planlösning", alla ljud hörs mkt tydligt på morgonen.;)



Sötaste tomtar jag sett. Vi har inte IEMS här. Synd.



Sprayprojektet verkar spännande. Kan man spraya på en ljusstake i plast? Jag har en brun ljusstake i plast o vill ha den svart.

Först grunda o sen lackspraya??



kram o ha det bra vännen!!!

2008-12-08 @ 23:24:40
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0