Det var ett tag sedan!!

Nu tar jag nya tag, har jobbat mycket så har inte haft ork o lust att blogga

I helgen var jag hundvakt och det passade perfekt för Dottern hade partaj vill jag lova.
Hela lilla lägenheten full med kompisar, men de stack runt 23-tiden så då gick jag ner och städade av det som de inte hunnit med innan de stack. För att ha varit runt 25 personer så såg det ändå hyfsat ut.

Dottern har blivit med husdjur, tre fiskar fick hon av grabbarna. Får se hur länge de överlever........

Av min kära granne fick jag 400 kr i presentkort för att jag passade hunnarna, hon är otrolig.
Jag hade ju redan fått frisk luft och motion som om inte det räckte då.

Ska åka till A6 och köpa mej nåt kul, det lutar åt en vas/kruka som kostar många hundralappar, men har trånat efter den länge så jag tror jag slår till.

Var på A6 en sväng igår och kom hem med en väska och en sjal, vet inte om jag ska behålla väskan men det är så läcker. Dottern tyckte den var dyr (349 kr), kommer från rätt person, hon som har garderober som är full av väskor, kläder och massor av skor.
 
Älskar den men kommer jag att kunna ha den till alla mina kläder? Nä inte då, men har ju fler väskor.
Lite retrokänsla över den och så bryter den ju av alla mina svarta kläder jag har. En riktig gobit.

image14

Köpte även ett par underbara stövlar på rea häromdagen. Dyra trots rean men de sitter helt underbart på foten, mjuka och är i äkta skinn av märket Reiker. Hade tänkt ha dem nästa år men kunde inte låta bli att testa dem igår, säger bara WOW! Det var som att gå på moln!

image15

Börjar komma mycket fint i affärerna nu, så nu suger det i shoppingtarmen igen.

Har faktiskt även köpt mej några blusar till min jeanskjol, lägger upp bilder senare.
Ägde inte en blus så kände mej tvungen...........har inte bestämt om jag ska behålla alla ännu.
Inga dyrgripar för jag gillar att köpa billigare kläder men dyrare skor.

Jobbar dygn idag, börjar 14,30 och går av 15,15 imorgon, långt pass men helt Ok!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0