Grattis Linda!!!!

Har jobbat journatt så jag anlände hem vid 09,00 tiden efter ett stopp på MAXI.
Lite seg i kropp och knopp är jag allt nu, ska iväg på APT sedan.

Idag blir Dottern stora damen (tror hon iaf). Hon ska till affären med den gröna skylten och är nervös för det, hihihi!
Grattade henne när jag klev innanför dörren men en kaffebryggare, brödrost, vattenkokare och en elvisp (oinslaget) men det gjorde inget.
Det var verkligen uppskattat och det känns ju bra. Hon fick inga blommor så jag lägger in en bukett här:
image13

Precis när Linda stuckit iväg för att träna då kom Cissie ner med ett litet paket från henne, Ylle och Tax.
TROR INTE NÅGON HAR EN SÅDAN UNDERBAR GRANNE SOM VI HAR.

Tack Cissie för att du finns!!!

Linda får ta hand om ruljansen här hemma idag, på programmet står: Bolaget, Hämta smörgåstårta, Köra mamma till APT, Hämta mormor och tårtorna.

Sedan kan vi börja festen när släkten kommit runt 18-tiden. Tyvärr har lilla sköna kusinen blivit sjuk så pappan får vara hemma med henne.

Återkommer ev. med bilder senare från kvällens 20-års fest.

Ha en bra dag ni oxå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0