Nä! Nu ger jag upp ang. Bolagrets webbshop

Äntligen hade min lampa kommit och glad i hången åker jag och hämtar den. Ve och fasa!!! Hela kartongen är förstörd och man ser när man tittar in hur lampan ser ut på ett ungefär. Buckligt och förstörd.

Den låg i en kartong utan något som helst runt omkring mer en lite plast som är lindat runt skärmen. Ingen bubbelplast eller frigolit, i botten ligger min två nykelhållare och kanar omkring, inte inslagna i nåt heller och den ena är givetvis skavd.
Hittade även en fläck på lampan som blivit eftersom plasten inte är lindad fint runtom utan har stora glipor överallt.

FUL SOM FAN VAR LAMPAN OXÅ OCH INTE VIT UTAN BEIGE-VIT.


Enl. utlämningsstället är det sällan de ser paket som är så dåligt emballerade och jag som ofta beställer från Ellos och det har alltid varit helt. Ska maila igen och be dem gå en kurs någonsstans hur man paketerar varor.


Mailet kundtjänst fick av mej nyss var inte roligt att läsa ska jag bara tala om.

OBS!!

Efter jag gjorde inlägget fick jag tag i tag i ett telefonnr och fick prata med en jättetrevlig tjej som tittade på bilderna och blev helt förvånad att det kunde vara paketerat så illa. Hoppas hon gör som hon lovat, att ringa mej under dagen.
De brukar paketera med frigolit och sånt runt omkring enl henne.

Skickade även med dessa foton:











OCH SÅ VAR DENNA DAGEN FÖRSTÖRD!!!


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Näää, fy vad illa!!! :( Förstår att du blev både arg & ledsen. Att dem inte fattar att sånt här sprider sig...

Hm. Dåligt!

Postat av: Sofia

Illa! Och jag som är så sugen på att beställa ny lampa därifrån. Känns inte lika frestande nu :(

2008-06-24 @ 11:49:41
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Sandra

Det var riktigt dåligt ivägskickat. Men vilken tur att du fick tillbaks pengarna iallafall. Hälsningar Sandra

2008-06-24 @ 14:46:40
URL: http://hemochinredning.blogg.se/
Postat av: madde

oj, förlåt om jag vilseledde dig :(

2008-06-24 @ 16:53:32
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: dahlarna

FY så tråkigt! Först en besvikelse när man sett fram emot något & sedan en massa extrajobb att skicka tillbaka! Det suger (som min 7-åring säger...)!

Hoppas du får en massa extra "plåster på såren".

KRAM!!

2008-06-24 @ 21:33:42
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Martina

Usch ja förstår att du blev arg! Skönt att det har ordnat sig nu!

2008-06-24 @ 22:25:56
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0