Gaphalsen har varit igång

Grattis Sverige till vinsten över Grekland!!!!! Så j...la skönt rent ut sagt.

Man kan tro att det har varit lägenheten full med fotbollfantaster men det har bara varit jag och jag låter väldigt mycket om man säger så. Ringde till Linda och sa att nästa gång det är match får hon baske mej vara hemma för jag skäms över att låta så mycket själv. Hon kontrade med att jag får följa med henne och tjejerna och titta på nästa match. Jag tror jag ska ta henne på orden och följa med.

Jag är som ni förstår lite fotbollstokig, har väl blivit det efter alla år man tillbringat med två fotbollsspelande ungar, det har blivit land och rike runt samt en sväng till Italien.
  Dessa år skulle jag aldrig vilja vara utan. Saknar det faktiskt fast det tog enormt mycket tid.




Kommentarer
Postat av: tina

Här är en till som "gapat" ikväll!! Kul att de vann!!=)Vad fint sovrum du har...många fina detaljer!Kartellbordet finns på min önskelista,snyggt!



Kram på dej/tina

2008-06-10 @ 23:19:12
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: madde

hehe här skreks det oxå kan jag lova :)

2008-06-11 @ 06:45:12
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: dahlarna

Vi satt också & hejade! Hela familjen i Sverige-tröjor, mössor & flaggor! Barnen hade nya Sverige kalsonger, strumpor & shorts på sig också! Dessutom hade de radat upp alla sina Microstars från Svenska Landslaget framför TV:n. Underbart härligt med en vinst i första matchen! TOTAL LYCKA! Sverige ver verkligen värda att vinna denna match! De var definitivt bäst på plan! Nu ser vi med spänning fram emot lördagens match!!! KRAM KRAM!

2008-06-11 @ 11:42:17
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0