Stackars lilla snigel!

Nu gick det spåra paketet från Bolagret, en snigel måsta ha krypit med det på sin rygg till postcentralen i Eslöv (skulle ju gå den 10/6 från Bolagret) så det är ända förklaringen jag kan ha över att det tagit sådan tid att få paketet ända hela vägen till Eslöv. Retar mej när de skrivet ett mail den 9/6 att i morgon den 10/6 så går det iväg igen.
 
Inte fasen nämnade han att de har sniglar som tar paketen till Eslöv, inget ont om sniglen han gör ju bara sitt jobb och är inte snabbare än så.





Ha nu alla jag känner och inte känner en underbar midsommar.
Här ska det jobbas som bara den. Jobbar 8-16 i morgon sedan jobbar jag ett helt dygn från lördag 15,00 till söndag 15,15.  SNART ÄR DET SEMESTER BARA 6 ARBETSPASS KVAR!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Trist och vänta, jag väntade i flera månader när jag beställde möbler från furniturebox sedan när dem väl kom så var det fel stolar så det blev inga möbler! TREVLIG MIDSOMMAR

2008-06-19 @ 16:50:41
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0