Äntligen, nu är det bara väggarna kvar o lite småfix.

Tänkte visa hur det blev när det nästan är klart, har bara att måla väggarna ovanför kaklet kvar. Ska ta det när andan faller på. Ska även ha dit ett nytt duschdraperi och en ny tvättkorg men var sak har sin tid.

Fick precis beröm av Linda nu som sa: Vad fint det är här inne!

Mina tavellister från IKEA, ljuslyktor från Rusta 2 kr/st, kakeldekor från Coop 39 kr för 10 st.
Gammal vas och ros från IEMS och mitt älskade badskum Maja.

image73

Nya handdukar från Coop och nya hängare/knoppar från K-rauta., 39 kr/st.
Tvättstället köpte jag innan jul på Silvan samt ett nya badrumsskåp från HAFA med halogenbelysningsramp (syns inte på bilden)

image74

Nya runda badrumsmattor i svart från Rusta 39 kr/st och nya svarta badlakan från Coop.

image76

Golvet är inte världens snyggaste men det känns mer OK nu än innan.
Blir för mycket pengar att lägga in nytt.

Tror jag ska köpa något av dessa duschdraperi från Marimekko när jag får in nya pengar, kostar ju tyvärr en del. Tittade på dem på IEMS idag och gillar dem skarpt.

image78image77


Kommentarer
Postat av: Maggan

hej Mari jag tycker att det har blivit
jätte snyggt i ditt badrum
Ha en trevlig Påsk...:-)

2008-03-20 @ 22:30:50
Postat av: TittiTittitut

Jisus vad du har varit flitig, men ett helt nytt badrum blev det :-)

2008-03-20 @ 23:59:00
URL: http://www.TittiTittitut.blogg.se
Postat av: Mari

Tackar, tackar, blev själv riktigt nöjd om man tänker på utgångsläget och kostnaden.

2008-03-21 @ 05:21:40
URL: http://marityrenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0