Hemma efter 24 timmars jobb och ostkaka!

Jaha, nu har man landat i hemmet igen. Raska och pigga steg till "tvättis", den platsen känns ibland som mitt andra hem. Ska fixa lite middag nu, får äta i min ensamhet för Dottern ute och äter med en kompis.

I kväll styr jag nog kosan upp till Cissie för att titta på melodifestivalen, hon lockar mej med ostkaka och då är man ju inte sen att säga NEJ!

Ser väl läskande ut, fast jag har gärna vispgrädde till. MUMS!!!
image18

Nej, nu måste jag rusa ut igen och lägga i ny tvätt.

Ha en bra fortsatt lördag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Om du tycker om min blogg, så rösta mig som vinnare i SVERIGES STÖRSTA BLOGGTÄVLING!! motivering och länk finns i bloggen :)

Hoppas du får en jättetrevlig dag!

2008-03-01 @ 14:44:28
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0