Lite shopping under 1000 kr!

Jag hade bestämt att jag bara skulle göra åt 1000 kr och det klarade jag galant, eftersom Hemtex hade 50% på allt. Vilken skillnad mot Hemtex här i stan så mycket större utbud i Göteborg. Vi handlade inte bara på Hemtex utan hittade lite i andra affärer oxå.

Detta inhandlades igår på Hemtex:
image102

image103
image104image105
image106
image107

Har letat efter ett turkost ljus i hela stan men inte hittat, jag tror att Göteborg köpt in alla för där hittade jag överallt. Jo, jag har hittat här men det har varit väääääldigt turkost. Nu är det rätt färg.
Inköpt på Duka.
image108

Och så lite Cult Design:

image109

Hade kunnat handla mycket mer men tusingen var slut och jag oxå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0