Lörsdagsstök men lite lugn nu tack!

I dag har det varit full fart.

Upp före tuppfan igen och tvättade några maskiner tvätt, har även tillbringat någon timma på toa med fortsatt kakeldekorationsuppsättning. Nu börjar det allt närma sig slutet. 
Malin!! Du är portad på min fina toa nu och du vet själv varför!!! image63 

Har varit på Maxi och Jysk för att hitta snygga svarta handdukar och på K-rauta och Silvan för att titta på handdukshängare men har inte hittat något av intresse, konstigt för att vara mej.
Brukar ju aldrig komma hem tomhänt.

Jag, Dick och Linda åt middag bestående av Lax, det är inte ofta vi får ihop våra tider för en gemensam middag men idag hände det. Kors i taket!!!

Efter middagen ringde Cissie och undrade om jag kunde fota Ylle som varit på skönhetsbehandling. Ylle skakade lite hon frös nog lite om rumpen stumpen ute i regnet skulle jag tro. Denna hund har väldigt svårt att sitta/stå still mer än 2 sekunder i taget så man är överlycklig om man lyckas få ett bra kort men tror att jag lyckades ganska bra iaf.

Visst är hon vacker? Vet hon om det själv??? Jodå, det är det ingen tvekan om.

image59



Fick ett SMS igår att mina varor från Bonaparte hade kommit, kom inte ens ihåg vad jag hade beställt för det var så länge sedan, blev smått överraskad när jag öppnade paketet och denna skapelse låg där i:

image58

Urgullig, men vet inte om det är jag. Den passande perfekt, får se om jag behåller den.

I morgon ska jag jobba igen så söndagen är räddad, pust!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0