Melodifestivalen

Vann rätt låtar är alltid den stora frågan efter melodifestivalens delfinaler.
Ja, det tycker jag allt. Som jag skrev i ett tidigare inlägg gillar jag ju Linda B, en frisk fläkt.

Var hos Cissie o hunnarna och tittade och mumsade på ostkaka, men var lite sliten så efter melodifestivalen gick jag ner till mej.

Somnade i soffan (världens goaste soffa) och vaknade halv ett och tog mej med nöd och näppe in till sängen.
Vaknade halv 5 (ovanligt va?), så här sitter jag nu i min ensamhet och njuter att kaffet.

Får se vad dagen har i sitt sköte!

Kommentarer
Postat av: Mr Santana

God morgon får jag väl säga

2008-03-02 @ 06:21:22
URL: http://SANTANA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0