Mina älskade Dick och Linda!

Jo. idag ska Mari och jobba på ett Dagcenter mellan 8-16. Där trivs jag utmärkt.
Bra personal och goa tjejer och grabbar.

Sen vill jag tala om att Dick fått ett nytt jobb på KABE, han ska bli marknadassistent.
Han ringde igår och var överlycklig, min goe grabb. GRATTIS DICK!!!!!

Nu kan han inte gå i arbetsbyxor dygnet runt som har varit hans favoritplagg länge nu, han bara arbetar och mekar med bilen. Nu blir det slipsen på eller????

Linda jobbar på hos HM hoppas det blir så länge nu, tänk om hon kunde få ett långvikariat eller nåt.
Håller tummar och tår för min goa lilla argbigga!

Mina barn: JAG ÄLSKAR ER!!!

Fotot är taget till julen 1990. Är så fint tycker jag.
image52

Kommentarer
Postat av: Dick

Tack mamma :)

2008-03-14 @ 16:11:23
Postat av: Mamma Mari

Tack själv för att du och Linda finns!!

Kram!!

2008-03-14 @ 18:34:14
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: linda

va söta vi är =) hihi / Linda

2008-03-15 @ 02:08:34
Postat av: Mamma Mari

Visst är ni, ni är rätt gulliga nu med!!!

2008-03-19 @ 19:52:33
URL: http://marityrenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0