Västervik och släkten, vill ha sommar nu!!!!!

Västervik har en speciell plats i mitt hjärta, där har jag tillbringat alla mina somrar som barn (har nästan hela släkten där på mammas sida)

 
Madeleine och jag har alltid hängt ihop som lång och lerhalm även om det är 16 mil mellan oss. Hon har alltid varit den syster jag aldrig haft, jag älskar henne verkligen och längtar jämt. Min bästa kusin i hela världen!

Satt precis och pratade med kusin Helena från Märsta på MSN och hon undrade om jag kommer till Västervik vecka 28 när det är Visfestival och visst gör jag det. SJÄLVKLART!!!!!

Same procedure as last year?  Jajamen, vi måste bara ta för vana att träffas varje år under denna vecka.

Har världens underbaraste kusiner och kusinbarn med respektive, har även fått två kusinbarnbarn nu.

Ett helt långbord i öltältet gick det åt förra året för att vi alla skulle få plats. Träffade en del människor från Jönköping och de hade rätt roligt åt mej när jag började presentera alla. Pust!  Tar de aldrig slut de där släktingarna tänkte de nog.

Stackars Madde som får ha alla boende hos sej men hon är van vid huset fullt. Brukar muta henne med en klänning eller nåt annat klädesplagg, hihihihi
 
Här kommer ett kort på några av oss tillsammans: Mari, Madde, Micke och Helena.

image91

Vi ses v 28 om inte förr mina kära släktingar!!!!!

Längtar!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vill du ha en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! :)

2008-03-23 @ 16:55:05
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0