Bara att kvala upp ärmarna!!

Så nu är det laddat för målning, en riktigt stor mugg kaffe är ju ett måste.
Tror jag slipar i kväll och sedan när jag vaknar vid 4-tiden i morgonbitti börjar jag.
Låter bra va? Det blir inte vattenbaserad färg utan gammal hederlig, litar inte på den andra.
Har varit hos en riktig färghandlare denna gång.



Måste bara upp till grannen och hämta min slipmaskin, hoppas hon slipat klart.
Kan verkligen rekommendera denna lilla multislip från Skil, är ca: 30% billigare än vad Bosch och Black and Decker är.

Multislip Octo 7207 AA 100 W

Detta är oxå ett verktyg som är ett måste när man fixar hemma, min sticksåg från B & D den är superbra



Detta är en del av min "maskinpark" ska önska mej än bättre och starkare skruvidragare när jag fyller år.
Så nu vet ni det Dick och Linda!


Kommentarer
Postat av: MO

Vaknar kl 04.00??? Oj så morgonpigg du verkar vara, då får du mycket gjort tror jag, ha de fint

2008-05-15 @ 20:22:28
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0