Hur gick det med mitt "ormbo"??

Jo tack, det har börjat att ta sej!

Kommer ni ihåg hur det så ut när jag visade det första gången?

Så här eländigt var det: Usch!!!


image223

Idag ser det betydligt bättre ut men är inte helt klart.
Nysprayat vägguttag och telefonjack, halleluja för Biltemas sprayer!!!!!

Som ni ser går det framåt men är inte helt klart. Köpte jättebra grenuttag på Clas Ohlsons som man kan hänga på väggen eller dylikt. Ska inhandla ett till att ha under databordet.




Har gömt modemet och routern i en låda under bordet tillsvidare, grenuttaget ska bort och hängas under bordet hade jag tänkt.

Jag funderar på att ta hit någon som kan sätta 1:a jacket i rummet ist så jag slipper ha det i köket.




Så här ser det ut under vårt databord just nu, spiralen är kanonbra, finns på Eko men såg att även Clas Ohlsons hade nåt liknaden.

Ska till mer justeringar där oxå.



Kommentarer
Postat av: madde

duktigt jobbat med sladdarna ;) ja bumlingarna var jättefina - ganska maffiga dock så jag får se var dom hamnar :)

2008-05-13 @ 07:34:55
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken härlig skillnad det blev. Håller med att spriralbanden är kanon för att samla ihop sladdar. Kram Sandra

2008-05-13 @ 11:13:21
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0