Liten rundtur hos Indiska!

Idag när jag var på stan en sväng sprang jag som jag brukar in på Indiska och hittade underbara kuddar och lite till.  Tyvärr så fanns inte just de kuddarna med på deras hemsida men lite annat smått och gått.

Önskar jag hade fotoshop men tyvärr får ni hålla till godo med detta:




Bilder lånade från Indiska.

Det fina brickbordet kostar 499 kr och har är 48 cm i diameter och  54.50 cm högt.
Tallriken och muggen är ju helt underbara. Ja Indiska har så mycket fint just nu!!!

Smiter nog in i morgon för de där kuddarna måste jag granska närmare, skulle passa bra i mitt rum har jag en känsla av.

Kommentarer
Postat av: Madde

OJ vad fina saker - ska erkänna att jag inte brukar gilla indiska men detta gillade jag, måste nog gå in en sväng jag oxå :) kram och gonatt

2008-05-14 @ 22:08:13
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej hej :)

Nej det var en annan Emelie som vann en deltävling bara. Så vi som vunnit varsin deltävling ska tävla 3 och 3 sen. Kommer blogga om det den dagen det gäller :) Då får du lova att rösta och försöka få andra att göra det också...



Cupcakesen var smaskiga. Man blev dock proppmätt på en halv så ingen risk att alla är uppätna. De befinner sig i frysen just nu väntandes på att någon ska komma på fika :)



Dumma dumma mage! Tur att jag är ledig torsdag och fredag och hinner vila upp mig. Är helt kass i magen idag. Mår illa och har noll matlust. Tror det är stopp :S Intresseklubben antecknar va?

Ha det så bra!!

KRAM

2008-05-14 @ 22:42:37
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul att du oxå blivit med Hampen;)Snyggt det blev. Duktig du e som gör så snyggt bland dina sladdar...får ågren när jag tänker på våra, e lite sladdallergisk så de e nog dax att ta tag i det snart=) bRa idé att spraya dom oxå...Biltema nästa!!!Fina grejjer du hittat på Indiska, får se imorrn då om det blev några kuddar!?=)

Ha det bra, kram emmsan

2008-05-14 @ 23:44:14
Postat av: Malin Inspiration & design

Jag igen. :) Vad kul för dig som har sett Ninjastolarna live. :) Någon skrev att dom inte var så bekväma, kanske lika bra det så slipper man gräma sig. Priset var för mastigt tycker jag. :S

2008-05-15 @ 08:21:10
Postat av: Malin Inspiration & design

Mari; Gör så! =) Kul att se lite sådana foton med ju. :)

2008-05-15 @ 11:11:27
Postat av: Emelie

Nu, Mari. Nu kan du gå in och rösta! :)

2008-05-15 @ 12:13:16
URL: http://emeliehildingsson.blogg.se/
Postat av: madde

vet inte Mari..gillar ju eg mitt bord som det är...har brist på pengar nu så då kommer alla möjliga tankar upp S´var kuddarna snygga????

2008-05-15 @ 18:00:31
URL: http://madelaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0