Mitt sovrumsfönster

Jag skrev ju om att jag satt upp en plisségardin i mitt lilla sovrumsfönster. Ja, lilla kan jag verkligen säga för det är bara 2,70 långt och 2,60 brett men jag har min lilla säng på 1,05 cm, en väggfast garderob på 80 cm och en Malm-byrå, ner vid fotänden av sängen har jag en 50 cm bred garderob som bara är 37 cm djup, sedan är det inte mycket yta kvar.
Men jag klara mej för jag sover ju bara där. Innan har jag haft panellängder men rummet känns nu lite större när jag satte upp plisségardinen.
Väggarna är målade i sandfärgat, vilket inte jag hade valt men så var det när jag flyttade in och jag har ingen lust att fixa detta rum förrän Linda flyttat hemifrån. Då ska det bli arbetsrum.

Så här såg det ut med panellängderna:

image234

Nu:

image235







Kommentarer
Postat av: Madde

vilken lyft - jättefräscht :)

2008-05-06 @ 06:37:41
URL: http://madelaines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0