Spraya, måla, borra, skruva!

Jag har inte tagit tag i bänken idag och vet inte om jag ska göra det heller. Funderar på att sälja iväg det på Blocket framöver ist.

Just nu håller jag på att fixa allt till hallen, hatthyllan, skohyllorna och spegeln. Golvets tur sedan.

Är ute och sprayar, tyvärr blåster väl 80% av sprayfärgen iväg men nu är jag snart klar med skohyllorna.
Ska bara på med lite klarlack.
Känns i skallen att lukten är stark, går som i en dimma.

På bilden är skohyllorna REDD  från IKEA bara grundade.



Spegeln STAVE i ek ska nu bli vit, har blivit grundad. 



Här är hatthyllan som snart är klar:



Skönt att avsluta detta projekt, det tar tid när man ska göra allt själv!!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i Usa

Tack för din röst i tävlingen på min blogg!

Den är nu räknad.



Ha en bra fredag!!

Kramar Louise

2008-05-16 @ 16:28:57
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: madde

Men vad du e duktig - kan inte du flytta hit och inspirerar mig på närmare håll? :)

2008-05-16 @ 16:57:42
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj vad duktig du är, det ska bli kul att se slutresultatet. Kram Sandra

2008-05-16 @ 19:54:20
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Det här ser ut att bli kalas!!! SÅ fin hatthyllan blev! DU är duktig du!!! :)Det är perfekt att kunna måla sina saker och så blir dom som nya! =)

2008-05-18 @ 08:47:11
Postat av: Noa

Hej, jag halkade in här via google. Jag blev jättenyfiken på hur du gått tillväga med redd-skohyllorna. Är det någon speciel metallprimer du använt? (Hur har det hållit?)

Jag skulle bli fantastiskt glad om du svarade, mejla gärna!



Vänliga hälsningar/Noa

2011-09-21 @ 15:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0