Village/Serholt i Horred

Jag funderar på att åka dit men är det någon som varit där?  Är det något att ha?
Det är ju trots allt några mil så jag vill inte åka i onödan.
Gillar min "pålle" från Serholt/Village, den kommer att få en ny kompis när
jag vinner Tjohalias tävling hihihihihihi!Önsketänkande!!!! 


Bild: Mari

Så här står det på Serholt.se:


Serholt Outlet butik

 
På bottenvåningen av vår kontorsbyggnad huserar vår inspirerande

Outlet butik där utgående sortiment och andra sortering säljs till otroligt låga priser.

Välkommen!

Öppettider:
vardagar 10-18
lördagar 10-13
söndagar och röda dagar stängt

Adress:
Linnevägen 5
519 31 Horred


Kommentarer
Postat av: sofia

Vilken fin blogg du har! Jättemycket bra tips och rolig läsning:) Hoppas helgen har vart bra! /sofia

2008-05-18 @ 13:45:57
URL: http://pumpkin1.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi, ja man vet aldrig! Du får hålla tummarna att Tommy drar ditt namn. Kram Sandra

2008-05-18 @ 14:17:38
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Johanna

Fin häst! Jag har också varit med i Sandras tävling och hoppas på att vinna den!

2008-05-18 @ 14:35:47
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Emma

Vilka fynd du gjort på din lilla runda, alltid kul. Lampor kan man ju aldrig ha för mycket av eller!?=)Ne vinna tävlingen ska jag göra...hihi;)Ha det bra, kram emmsan

2008-05-18 @ 16:59:27
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Malin Inspiration & design

Mari; Oj då, det låter kul! Skulle med vilja ha mer roliga second handbutiker i närheten. Vad skoj att du har klickat hem lite från Bolagret. :) Jag gillar deras sortiment. Jo du har frågat om Horred, tyvärr har jag inte varit där men skulle gärna vilja. Vet inte om det är något att ha. Fråga på bloggen vettja? Kanske någon av dina besökare har varit där?? =)Haha såg nu att du skrivti om det redan. Fniss. Det där låter ju intressant! Undra hur långt vi har dit. Får höra med gåbben. :) Det vore något för oss Villagetokar! :)

2008-05-18 @ 17:19:57
Postat av: MO

Gullig pålle...hoppas du vinner då så han får en kompis...Jag har aldrig varit där så hag har ingen aning, men det kan ju vara kul att utforska lite, kram

2008-05-18 @ 19:01:37
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Martina

Kan nog vara värt ett besök, village har ju mycket fint!

2008-05-18 @ 20:32:00
Postat av: Johanna

Svar: Tack så mycket! Det känns jättekul att jag vann vaserna! Som du skrev, man tror aldrig att man har någon chans att vinna och blir förvånad när man vinner.

2008-05-18 @ 21:47:42
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Jag bor i närheten och är där ibland. Jag tycker de har mkt fina saker. Mitt över gatan ligger ett linenvärveri som heter Ekelunds som du också måste titta in på. www.linnevaveriet.se De har jättefina saker där också. Hrån Horred till Kinna är det tre mil där det finns massor med billiga tygaffärer med mera. Vill du ha tips på fler affärer så får du gärna maila så kan jag hjälpa dig!



kram!



2008-05-21 @ 15:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0