Tyget Staden från Spira!

Här ska det göras en tygtavla framöver att tyget Staden från Spira. Gillar det tyget skarp och eftersom jag ska julpynta sparsamt i år kommer den att göra sej bra.



Fast det projektet får vänta några dagar till för jag har en stor sänggavel som ligger på golvet i rummet och väntar på att bli färdig. Snubbelrisk är införd för klumpiga mej. Omväg kan vi glömma för det finns inte så mycket plats här, så det är kliva över den hela tiden.

Ska bara fixa några saker till sen ska tyget på.............................och mitt i allt ihop ska man åka och jobba snart. Det tar emot. Bilder kommer framåt måndag tror jag.

Går på kl 16,00 och går av i morgonbitti kl 08,00 alltså råkar jag få jobba en timma längre eftersom vi ställer tillbax klockan i natt mina vänner. Så nu kommer jag väl att vakna vid senast 2-3 tiden varje natt/morgon, usch, hemska tanke.....

Som ni märker gör jag bara ett inlägg varannan dag nu, känner att det räcker för det är så mycket annat som tar tid just, jobbar mycket och galet olika tider. Jag tror oxå att ju fler inlägg man gör per dag ju mer lusläser man de inläggen ist för att läsa inläggen ordentligt, tyvärr är jag lite sån men det pga av tidsbrist. Man vill ju läsa och kommentera alla man har i bloggkoll + några till.

Kram på Er och ha en goer helg, nu står nattaväskan färdigpackad för avfärd om en stund.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej där!



Det tyget är superfint. Har ju den själv.;)

Trodde inte att jag skulle få ta fram den iår, men så blir det ju. Eller förresten, det beror på om jag hittar tyget bland ALLA lådor vi har på 4 platser.



Annars är det perfekt med den för den är inte så hysteriskt jul som jag inte är så stor fan av. Gillar det hos andra men jag är så lat o orkar inte ta fram grejer för några veckor bara. Men svart o vitt funkar ju en bra bit in i januari.



Tror nog du har rätt om att det inte är ngn idé att skriva många inlägg. Man har ju många "favvisar" att läsa igenom ändå.

Själv är jag bloggless. Nu är jag mest lat o läser. Väntar in dom sista gästerna o sen åker vi ju hem i nov. Har därför ingen lust att skriva, vill mest sätta igång!!



Trevlig helg på dig, trots att du skall jobba natt.



Syns på måndag då!



KRAM



2008-10-25 @ 17:43:26
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: Minigrisen

Älskar det tyget - håller på o "bevakar" det på Tradera;) Hoppas du har en bra helg trots jobb!

2008-10-25 @ 19:09:37
URL: http://minigrisen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ja det är så fint, har också fastnat för just det tyget =)

Oj det måste vara jobbigt att jobba skift, har gjort det innan men jag tyckte det var så svårt att behöva gå iväg på kvällen och veta att man ska vara borta hela natten.

Ha det bra!



Kram Rebecka

2008-10-25 @ 21:01:55
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Snyggt tyg :) Ja jag har inte sett den i butik jag heller så den kanske inte finns inne än? Det visar sig till veckan när jag ska dit ;)

2008-10-25 @ 23:08:35
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Monkan

Superfint tyg, det blir perfekt som tavla. Jag ska sätta på nytt tyg på min tygtavla, blir nog imorron hoppas jag. Tog av det gamla tyget idag så nu finns ingen återvändo :-)



Jo bloggande är superkul, och tar mycket tid...



Oj, tröttnat på Cult! Kan man det?! :-) Kan du ha fått en överdos? Min Change är bara en trea men den ska nog också julpyntas, jag ska höra i 'min' affär om hon ska ta in de söta manschetterna med liten tomte på, sån vill jag ha. Ja klart du ska växla mellan röda o svarta, de heter ju Change ;-) Röda till jul då och de svarta till nyår kanske?



Oh vad snyggt det blev att gömma boxen i väggkuben. Är det en digitalbox? Som tur var kan vi fortfarande få analog-tv i vårt hus, jag vill inte ha några boxar! En för tv, en för dvd och en för videon (fast den använder jag ju inte längre så kanske inte för den då).



Men stackare som får en extra jobbtimme, för mig blir det en extra, behövlig, sovtimme.

2008-10-26 @ 00:14:49
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Det lät som ett spännande projekt! Ser fram emot att få kika på bilderna.

Kram Sandra

2008-10-26 @ 01:32:44
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Livet i byn

Tyget är underbart vackert, kommer nog att göra sig helt suveränt som tygtavla. Hoppas du haft en skön jobbarhelg, så skön nu en jobbarhelg kan bli.



~Livet i byn

2008-10-26 @ 09:20:56
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Ja, jag hade tänkt att jag skulle få en extra pysseltimme med tidsomställningen, men så råkade jag sova längre istället.. men det kanske behövdes det också!



Oj, ja vad jag vill ha Spirantyget också, men jag undrar om det finns nånstans här i stan? Måste försöka ta reda på om det kan finnas på en centralt belägen affär i Stockholm.



Jodå, nog blev det en himla massa fynd på loppisen.. och så kom man hem och insåg att man hade ju ganska mycket grejer där redan.. så nu är det bara att sätta igång och städa och ta bort grejer från alla ställen där de råkat landa och placera dem rätt...

2008-10-26 @ 10:18:13
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Mia

Jättefin verkligen. Jag är inte heller för att pynta överdrivet mycket, några få saker framme som betyder mycket istället.



Vet du, jag har inte ägt en regnjacka sen jag slutade sexan! skandal ju!



Kram Mia

2008-10-26 @ 12:25:36
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Zizzie

Oj det var en effektiv säljare måste jag säga! :)

2008-10-26 @ 18:02:25
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Mrs. b

Fint tyg - den kommer passa perfekt även i juletider!

Håller med om att det är mycket nu och att man både vill och måste göra andra saker. Det kommer nog bli lite mer sparsamt bloggande även för min egen del.

2008-10-26 @ 22:02:17
URL: http://mrsbandco.blogg.se/
Postat av: Linda P

Jaså det är duuuu som lämnar anonyma kommentarer på min blogg, din dåre ;)

2008-10-27 @ 14:51:31
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Svar: NÄ mattan har inte kommit än. Undrar så vart de gjort av den?



~Livet i byn

2008-10-27 @ 14:57:49
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: MO

Det är så snyggt det där tyget.....meeen förra julen var jag inte så insatt, alltså det är ju lite dyrt det där tyget. När vi var på en liten förkik på julskyltningen i en inredningsbutik här i byn så såg jag en handduk i just det där tyget (fast i rött), o tänkte jag, den där är så himla snygg...o priset..helt ok 19 kr..Bara det att när jag skulle betala så säger hon 79 kr, jag hade läst sjuan som en etta....jag visste inte att det var så poppis, o pinsamt är det ju att säga att man inte vill ha det då...Jag köpte det, men grämde mig lite (ja jag är på gränsen till snål, med vissa grejjer..inte lampor inte..hihi). Därför nålade jag upp dem på en frigolitskiva som en liten tavla, nändes inte torka nävarna på den...



Hos mig har det oxå varit lite klent med inläggen, men vadå, det har varit helg o ibland vill man bara inte ens kolla datorn....



Var på Ikea igår o köpte tyg till kuddar, sitter o funderar på om jag ska sätta igång..Vet inte om jag kommer bli nöjd för vissa saker har jag svårt för att förändra, kuddarna i soffan har jag nog haft i över 5 år...huga, säg det inte till någon..



Ha en fin kväll, kramar

2008-10-27 @ 15:22:48
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Linda P

Hahahaha, du är för tokig :) Jaaa, nu e damen nöjd!



Spiratyget är läckert!



Jaså ska du pynta sparsamt???? Varför det? Själv ska jag ösa på som sören och ha tomtar i varje hörn. Massor av tomtar. Massssssssor! (not)



KRAM

2008-10-27 @ 17:56:57
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0