Japp! Jag har börjat tapetsera

Så får jag äntligen börja tapetsera. Hade grabbarna här igår som slipade väggarna så nu tar jag över och gör det roliga.
Började långt före tuppen steg upp (vågar inte nämna tiden) och nu är fondväggen på plats. Fortsättning följer............................

Om tapeten vet jag inte riktigt vad jag tycker nu när den kom upp, fast det är ju rätt smidigt att tapetsera en ny fondvägg om jag tröttnar. Nja! Kanske inte är den riktigt vad jag tänkt mej när jag väl känner efter men det är svårt att avgöra så här.

Det finns fler än min bloggväninna Madde som är lite velig tror jag bestämt.

Ursäkta den dåliga bildkvaliten, är lite skakig i armarna just nu.





Nu ska jag ta lite kaffe och sen fortsätta med den vita tapeten, ska var klar i eftermiddagen så jag får lite helg har jag gett mej i rackarn på.

Kommentarer
Postat av: Camilla S

Jag tror det blir jättesnyggt!! Kul att du gör inlägg under tiden, så roligt att följa ditt arbete. Men NÄR var du uppe egentligen??

2008-09-05 @ 09:54:32
Postat av: Ann

Jag tycker att tapeterna är ursnygg! Jag är svarg för mönstrade vita tapeter. Tycker det är praktiskt med mönster men ändå vitt.



kram o ha det bra!



va duktig du är som kan tapetsera själv. måste lära mig det helt enkelt!





2008-09-05 @ 15:03:39
URL: http://vardagiparadiset.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jag tycker det ser fin fint ut!!! Bra jobbat! Kram

2008-09-05 @ 19:45:43
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0