Utmanad igen............och utmärkelse igen.

Fick en utmaning av Mirka Johanna

5 saker i min frys: Kyckling, grönsaker, bröd, falukorv, champinjoner

5 saker i min garderob: Tunikor, kjolar, väskor, skärp och nya svart jeans som jag är så glad över.

5 saker i min väska:  Mobiltelefon, almanacka (mitt liv är i den), våtservetter, hårtofsar och PLÅNBOKEN (rätt tom nu)!!

5 saker i badrumskåpet: Mascara, nivea, parfym, ögonskugga och solpuder.

5 saker i min bil: Bagagen full med färgrester, ska till återvinningen idag, löv på golvet, parkeringbiljetter, paraply, pläd.

Nja, när min dotter ser det här med bilen säger hon att din bagage är alltid full, jag skyller som vanligt på jobbet. Jag vet ju aldrig vart jag hamnar så jag måste ha lite x-tra ombyte vad det gäller skor, jackor mm.

Fasen har ju min gamla kökslampa där oxå men det är Lindas fel för hon skulle inte ha den när jag väl släpat den dit.



Jag har även fått Guldkortsutmärkelse igen och letar bland mina kommentarer för att hitta dem men fasen så tror jag ögonen sviker mej så här på morgonkvisten.

Ursäkta mej så jättemycket för att jag inte hittar dem men känner mej otroligt glad över dem.

Jo, nu hittade jag en och den var från http://jennyshus.webblogg.se/ tack snälla du.

Har för mej att det var en till, ska leta vidare när jag kommer hem från jobbet.

Kram på Er!!

Kommentarer
Postat av: dahlarna

KUL att läsa utmaningen & GRATTIS till utmärkelsen! KRAMISAR!!

2008-09-18 @ 21:37:20
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: dahlarna

KUL att läsa utmaningen & GRATTIS till utmärkelsen! KRAMISAR!!

2008-09-18 @ 21:38:00
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0