Tävling: Vinn finfina saker hos Dahlarna i samarbete med Anna Doll

Grattis Dahlarna till bloggens ett-årsdag.........hoppas det blir många härliga inlägg och goa kommentarer av dej vännen även i framtiden. Jag gillar verkligen din blogg, även fotobloggen följer jag.....

Så var det det där med själva tävlingen.....

Så här skriver Dahlarna i sin blogg: För att fira detta ett-års-jubileum tänker jag ha en fantastiskt fin tävling här på bloggen! Det är Anna Doll som är så otroligt snäll & generös & skänker priserna! Hon har nyligen öppnat en otroligt fin webshop, både med sina egendesignade produkter samt med ett stort utbud med designade produkter till bra priser. Anna Doll finns har även en butik i Söderköping.
 
Vi lottar ut dessa tre produkter:
* Eva Solo karaff
* Valfri Rosti produkt (välj själv vilken färg & vilken vara)
* Lalo armband

Titta in i Anna Dolls webshop för mer information om produkterna.



Wow! Vilkar härliga saker det fanns hos Anna Doll...................fick ett  stort "ha-begär" så här på fredagkvällen!!

Jag önskar mej själv lycka till.........

Kommentarer
Postat av: Dahlarna

Vad kul att du är med & tävlar! Viss finns det mycket superfina saker hos Anna Doll! LYCKA TILL! Bamsekramar!

Postat av: Sofie

Tack för tipset, ska kika in på en gång :) Vilka priser!! Kram, Sofie

2009-02-13 @ 22:48:17
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: Monkan

Du, hon, jag, oj oj vad många vi är som fyller 1 nu! Och fler är det, Lisenis t.ex och säkert många fler. Stort grattis till dig, jag ska kika in och gratta Dahlarna sen också. Tävla eller inte tävla det är frågan, jag har ju en hel del "vanligt" bloggeri att göra nu när jag äntligen kan igen! Ja, deadline på din tävling går ju ut nu hur som helst, eller om det är lite "flytande" som "nån gång under dagen"?



Det var datorn som strulade (lite interna konflikter), om det "bara" är bredbandet så brukar åtminstone vanligt, gammalt, seeeegt, modem funka, men det gjorde det inte den här gången. det var då jag insåg att det var nåt allvarligare knas.

2009-02-14 @ 00:08:54
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/
Postat av: Zizzie

Fina priser. Hoppas du vinner nåt bra :)

2009-02-14 @ 13:47:42
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0