Funderingar..........

som kommer och går är om jag ska fortsätta blogga. Känner att jag har inget att ge just nu.

Läser igenom bloggarna jag följer, men har varit dålig på att kommentera så alla tror väl att jag inte läser men där har ni helt fel.


Nåt som saknas i mitt sovrum??

Japp!! Hurtsen från Kartell, den är såld på Blocket för några veckor sen. Inget förhasta beslut precis för jag vill ha nåt annat till sängbord. Tänkte se om jag fick tag i två sängbord på loppis i någon kul modell och fixa till.


Hittade ett litet gulligt i teak för 45 kr men det fanns bara ett, så typiskt då. Så nu agerar en pall sängbord och det går utmärkt.


Om jag saknar mitt Kartell, nä faktiskt inte. Ombyte förnöjer så att säga. Det är ju bara en möbel inget annat och hade inget affektionsvärde för mej. Sen fick jag bra betalt för det oxå vill jag lova.


Nu har jag klarat av 2 dagar av mina 9 dagar i sträck (dubbelpass idag), inte undra på att man tappar orken ibland. Fast det är bra bokningar jag fått så det ska nog gå det oxå. Försökte snika till mej ledig på söndag men det gick inte för folk är sjuka åt både höger och vänster just nu. Bara att bita ihop och se glad ut;-)

Ha en bra helg alla ni där ute!




Kommentarer
Postat av: Therese

INTE sluta blogga..... jag älskar att titta in här, har du inget nytt inlägg spanar jag in gamla favoriter, här sprudlar det av inspiration!!! Du behöver inte ha något "nytt" att visa för att det ska vara intressant, lika kul att se hur du ficar om, byter plats ochbara följa din vardag, med jobb och lit. Hoppas det går bra att arbeta, önskar dig en så trevlig helg man nu kan ha då man jobbar, själv ska jag njuta av naturen. Mega kram!

2009-10-09 @ 07:18:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sophia

nää inte sluta blogga. Har man bloglovin behöver man ju inte känna pressen att blogga varje dag. Ibland dyker du upp och har gjort nåt fantastiskt roligt och snyggt :) Bra idespruta.

2009-10-09 @ 07:20:04
URL: http://phialia.devote.se
Postat av: Lina

Nej du får INTE sluta blogga! Jag tycker alltid du har nåt bra att skriva om. E så mysigt att kika in här och se vad du hittar på!

Kram

2009-10-09 @ 09:06:07
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/
Postat av: Mirka

Det är bara en svacka som man kommer in i nångång tror jag. Jag har också tänk så men sen helt plötsligt blir man sugen på att både kommentera och blogga igen. Så vårda nu din blogg som din bebis. Lägg inte ner.



Som vanligt så susar allt som är bra på blocket bara förbi mig. Hade jag sett din hurts så hade jag nog ringt dig ögonaböj.

2009-10-09 @ 09:30:25
URL: http://mirkajohanna.blogspot.com
Postat av: Therése

Jaså du ska också jobba i helgen...likadant här ;-)



Tror du inte det är en down period bara med bloggen, du får kanske en kick inför allt julpyssel och fix som kommer nu!

Jag hoppas verkligen du INTE slutar att blogga, detta är ju en blogg som jag alltid återkommer till ju!!

Du får ha en bra helg nu...trots jobbandet!

Kram Therése

2009-10-09 @ 11:20:51
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gillar din blogg skarpt! :)

2009-10-09 @ 11:27:48
URL: http://desajn.wordpress.com
Postat av: Lotta

NEJ, jag hoppas inte att du slutar blogga.

Tycker din blogg är TOPPENBRA

Men jag förstår dina "funderingar".

jag känner precis likadant emellanåt.

Hoppas nu du får en BRA HELG!

och att vi "ses" snart igen

kram kram

2009-10-09 @ 11:45:45
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: InneoUte-Malin

Ska bli spännande att se vad du hittar för något fint i sängbordsväg. En fena på att fixa till saker är du i alla fall. :-)



Jag går också i tvekans tider angående bloggen då och då. Det finns så mycket att göra att tiden och lusten till bloggen lätt försvinner. Har då lovat mig själv att jag ska försöka låta lusten styra och ha det som en kul grej. Man måste ju inte lägga ner för att lusten fattas en vecka elller tre. :-)



Ha en skön helg - hoppas att du hinner med lite kul också och inte bara jobb. :-)

2009-10-09 @ 13:29:26
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas inte du slutar blogga, du inspirerar och är en härlig människa:) Kan tänka mej att du fick bra betalt för ditt kartellbord. Jag har precis köpt ett fast i modell mindre, känns bra:) Ha en bra helg, kramar emmsan

2009-10-09 @ 13:38:17
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Malin Björling

sluta inte, jag får separationsångest !!! livet är sig inte likt sedan Livet i byn slutade ... skämt åsido, gör det som känns bäst för dig givetvis men vi är ett gäng som gillar dina pysselprojekt och inspireras av dig.

2009-10-09 @ 14:19:19
URL: http://cherries-malina.blogspot.com
Postat av: pysseliten

Nej du har ju massor av ispration at ge och bra pyssel :) Har lärt mig massor av dig . Vill med att du ska va kvar :) Men det är svårt att hitta på någe att skriva om jämt ,och man kan ju inte pyssla jämt . Det blir fullt i skåpen ;(Ha en bra helg trots allt jobb ,jag jobbar med denna helg

2009-10-09 @ 16:36:25
Postat av: Malin Inspiration & design

Jag hoppas att du inte slutar blogga men jag förstår dig samtidigt. Skulle sakna din blogg. :)



Men det ska kännas bra för DIG såklart. Det bästa man kan göra är att blogga när man känner för det och man känner att man har något "att ge". Det ska vara roligt att blogga.



Dina jobbetider påverkar nog också mycket. I bland tar energin slut helt enkelt. Så känner jag själv i bland. I bland kommer man ur form.



Ha det så bra vännen!

Här ska det mysas i soffan framför idol och mumsas. :) Det kanske du inte ville veta. ;)



KRAM

2009-10-09 @ 18:41:16
Postat av: Malin

Nej! Sluta Inte blogga! Jag ser alltid fram emot att titta in på din blogg och Inspireras! Ha inte för höga krav på dig själv och ditt bloggande du gör det på ett kul och bra sätt!

2009-10-09 @ 19:38:07
Postat av: Monkan

Du fixar och donar och pysslar ju hur mycket som helst så du verkar ju inte sakna input till blogginlägg i alla fall. Men det får ju inte kännas som ett tvång att skapa inlägg och kommentera i andras bloggar.



Fast du har väl inte kikat in hos MIG utan att kommentera?! ;-) Äh, i så fall skrev jag väl helt enkelt om nåt som inte alls var intressant för dig, eller du hade inte tid att skriva, eller nåt. Jag kollar inte besöksloggen, bara att räknaren snurrar på.



En enad läsarskara vill så klart att du fortsätter blogga :-) men vare sig det beror på tidsbrist eller att du ledsnat eller nåt annat så måste du ju göra det som känns rätt för DIG. Kanske innebär det att minska bloggandet till en dag i veckan eller månaden, eller en rejäl bloggpaus, eller nedläggning.



Men jag är tacksam för att du förvarnar för jag tycker det är läskigt när bloggar bara slutar att uppdateras. Även om man inte känner personerna så kan man inte undgå att bli orolig och undra vad som hänt.

2009-10-11 @ 01:34:16
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Kikar in. Mysigt sovrum när det mesta går i vitt.

Ha en bra dag! Åsa

2009-10-11 @ 14:01:22
URL: http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/
Postat av: Ann

Det är klart du skall fortsätta. Men vila ut tankarna ett tag. Det kommer tillbaks ideér o inspiration. Jag märker efter ett tag att jag måste vädra mina ideér o tankar eftersom ingen i min närhet är så inrednignsintresserad.



Nu vilar jag upp mig efter en heldag i storstan. Jag är för gammal för en hel dags shopping. Det är sant, man blir ju helt slut av alla ljud o intryck.

Trodde inte jag skulle säga detta men att vara hemma med två buspojkar är ju ingenting jäfört med storstadspuls.;)



Kram o ha det bra!!

2009-10-11 @ 16:32:16
URL: http://tasstaylor.blogspot.com/
Postat av: Therese

Hoppas arbetandet gått bra, själv har jag njutit som bara den, omän frusti lite med. Gör soppan på vanlig färs du, den blir garanterat minst lika god ändå! Kram

2009-10-11 @ 19:53:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Lång arbetsvecka för dig men jag hoppas att du får några dagars ledigt därefter.



Skrapa bort isen från bilrutan kommer jag inte ens ihåg hur man gör ler. Jag har inte sett snö på 8 år. Mina stackars barn vet inte vad snö är. De är precis lika oventandes som thailändarna. När vi var i Sverige förra sommaren så åkte vi till en ishall och gick runt på baksidan där ismaskinen tömmer "skrapet". Det ser ut och känns precis som snö. Barnen började glatt hoppa omkring där men efter en kort stund började båda gråta för det var så kallt och de blev lite små chockade. Var inte beredd på känslan. Sötnosar :)



Jag hoppas att du får en kanonvecka. Jag kommer att lägga in dig på bloglovin så om du har bloggtorka och tar en liten paus så vet jag när du är tillbaka igen. Hoppas på snart!



Kram på dig,

Sara

2009-10-12 @ 09:15:08
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh nej! Inte sluta blogga!!Jag har ju precis hittat hit och hittar jättemycket inspiration. Fortsätt för tusan så jag kan få fler ideér ;) Du behöver ju inte uppdaters så ofta om fantasin tryter. De flesta (tror jag) tittar säkert gärna på äldre inlägg och bilder.

2009-10-12 @ 17:34:27
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vilket toppensnyggt sovrum. Hoppas du hittar något sängbord - som du kan visa här på bloggen!

2009-10-12 @ 21:07:26
URL: http://houseofjammi.blogg.se/
Postat av: Li

Mysigt sovrum!



Kram

2009-10-14 @ 00:04:56
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: Veronika

Oj vad jag föll pladask för den tapeten! :D Annolunda men samtidigt vanlig och enkel!

2009-10-14 @ 11:51:50
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: dahlarna

Åh, jag vill INTE att du slutar blogga! Får massor av inspiration av dig! Har också varit dålig på att skriva kommentrarer sista tiden. Läser alltid, men måste skärpa mig på att göra avtryck bättre. Hoppas att du får en bra dag! KRAMAR!

2009-10-15 @ 10:31:36
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0