Köksbänkar.....

är minsann inte mycket att skryta med i denna lägenheten, nja det var det ju inte i den andra lägenheten heller för den delen. 

Fast där kunde jag ha micron i skafferiet men här får jag använda en av de två små bänkarna till den.

Det är en urtråkig diskbänk med en nedrans dum bakkant på....va fasen ska en sån vara bra för? Bara till besvär när man inte kan skjuta in sakerna ordenligt.

Jag var på Eko häromdagen och då köpte jag en svart kruka. Den påminner om en ASA-kruka  i modellen. Har en likadan vit som jag köpte för länge sen och jag gillar dem skarpt.

Var även på Village och köpte en bricka som jag länge klämt på......bra att klämma länge på saker för då blir det oftast mer rätt...(inbillar jag mej iaf).

Som oftast hos mej är det fejkväxter som gäller....denna ska jag inte ha där i framöver men just nu fyller den sin funktion.




Bricka och servettstället är från Village men det känner nog många till....




En Kiwi lykta har jag sparat och det är denna mörkblå, den går nästan i svart.

I morgon bitti bär det av till Ullared, ska bli spännade att se vad som finns där.....tar det mer som en utflykt.

Ha en bra helg alla ni där ute så hörs vi när vi hörs!!




 

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Säkert så är det så, att det finna en idealvikt för oss alla. När jag vägde 65 hade jag för mycket problem med hjärtat för at må bra dessa slipper jag nu vid min nuvarande vikt.



Jag tänker inte på hur det ser ut på så sätt som du beskriver. Jag tänker mer i termer på vart mår jag bra, vid vilken vikt slipper jag medicinerna.



~Livet i byn

2010-03-05 @ 05:52:37
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Åh härligt Ullared glöm inte färg :)

Jag har mina krukor i garaget vi har förråd där sen dubbelgarage som alltid är fullt med skit . Mannen blir galen på allt skit jag spar :))) Men ska gra en rensning i vår . Men är så glad att jag spar för nu är ju turkost modert igen och jag hadde 4 krukor kvar sen 98 :)Ha en bra fredag det ska jag ,vi ska gå på konsert

2010-03-05 @ 07:33:20
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Charlott

Ullared är alltid trevligt, ha det så roligt!!!

2010-03-05 @ 07:51:57
URL: http://marbogarden.blogspot.com
Postat av: Sara - Thaison

Trots att du tar det som en utflykt så lär du ju inte komma hem tomhänt. Undrar om någon överhuvudtaget gått därifrån tomhänt??



Ja, det finns att göra på restaurangen. vet du vad det pinsammaste är. Jag har glömt bort 2 anställda till. En är mammaledig och en är sjukskriven. Så totalt är det 18 thailändare.



hoppas du får en härlig helg!

kram

sara

2010-03-05 @ 10:55:50
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: mo

Åh vad snyggt du har det på diskbänken..Diskbänken är ett sådant ställe som jag tycker det är svårt att få till något trevlig, i alla fall här hemma...står mest kaffebryggare (2st), vattenkokare o sådana tråkiga saker....



Såååå, Ullared, inte alls avis såklart...hihi. Dottern frågade mig senast idag när jag skulle dit näst, jag brukar ju åka dit en gång på våren o en gång på hösten så jag hoppas jag får till ett besök där. Ha de så trevlig där o hälsa Morgan ;), kram

2010-03-05 @ 13:15:37
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, förlossnngar är magiska, antar att det är det sista man glömmer då man sitter där på hemmet på ålderns höst... Och allas förlossningar är ju något unikt och speciellt, ett tillfälle då mirakel sker ler

Hoppas trippen till Ullared blev bra å att du fyndade lite, massa kramar å trevlig helg!

2010-03-05 @ 18:29:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Joanna

Haha jag känner igen ditt köksbänksdilemma. Här har vi den otroliga turen (läs oturen) att ha två olika bänkskivor en i en snygg svart stenimitation och en ful vit med träkant, varför undrar jag? Även vårt kök är utrustat med den där diskbänkskanten som du pratade om, kan inte heller förstå varför den finns där, men men. Vi har nu löst vårt microproblem genom att köpa en hylla där vi placerat micron längst ner, lite mer bänkyta alltså.



Hoppas att det blev en lyckad tripp till Ullared.



KramKram

2010-03-07 @ 14:09:17
URL: http://mittlivsomjoanna.blogg.se/
Postat av: mo

Va???? Är ju inne varje dag för att se vad du fyndade i Ullared...du får inte hålla mig på halster så länge ;), kram

2010-03-08 @ 10:46:55
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Min vrå...

Hoppas du hittade mycket skoj i Ullared! Vill åka dit igen!

2010-03-08 @ 14:44:26
URL: http://elinsvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0